El Joanot participa en la V Gala dels Drets Humans

Aquesta entrada és una contribució del nostre institut a la conscienciació sobre els ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible): ODS 4. Educació de qualitat; ODS 5. Igualtat de gènere; ODS 10. Reduir les desigualtats.

Un grup d’alumnes i alumnes de 2n de batxillerat de Ciències va assistir el passat 10 de desembre a la gala dels Drets Humans organitzada per l’Ajuntament d’Elx. L’acte va comptar, a més, amb la presència de l’alcalde d’Elx, Carlos González, i amb la regidora de Cooperació, Mariola Galiana.

En aquesta ocasió, l’acte va girar entorn de la sensibilització sobre la situació de les dones a l’Afganistan, dins del marc general de l’Agenda 2030 i els Objectius de Desenvolupament Sostenible.

El nostre alumnat va participar en la confecció d’un mural sobre els Drets Humans.