Taller de la UMH en 4t ESO: el judici simulat

Aquesta entrada és una contribució del nostre institut a la conscienciació sobre els ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible): ODS 4. Educació de qualitat.

Les alumnes i els alumnes de 4t ESO A van assistir divendres passat dia 10 de desembre a un taller organitzat per la UMH, dins del programa “Descobreix el teu talent” amb l’objectiu de traslladar la filosofia dels graus de la universitat a les aules dels centres educatius.

El taller realitzat ha sigut un “judici simulat” pertanyent a la branca de les Ciències Socials i Jurídiques. Durant el taller, les alumnes i alumnes han pogut aprendre els aspectes bàsics sobre el funcionament d’un judici en la vida real i de les persones que el componen. Seguidament, han realitzat la simulació d’un famós
cas que a més, es va viralitzar en les xarxes socials.