L’escriptor Carles Cortés comparteix el seu procés creatiu

Aquesta entrada és una contribució del nostre institut a la conscienciació sobre els ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible): ODS 4. Educació de qualitat.

L’escriptor i assagista Carles Cortés, catedràtic de literatura catalana en la Universitat d’Alacant, ha impartit una interessant xarrada a l’alumnat de 2n de batxillerat.

Carles Cortés, autor de diverses novel·les premiades, obres de teatre i estudis sobre escriptores catalanes, ha explicat com és la seua experiència creativa tant des del punt de vista literari com des de la perspectiva de la seua labor com a articulista d’opinió en mitjans de comunicació escrita.

A més, ha compartit les seues estratègies creatives per a generar arguments i expressar l’opinió pròpia sobre assumptes d’actualitat. Els alumnes han pres bona nota, perquè l’argumentació sobre temes actuals és un dels continguts dels quals hauran d’examinar-se en les proves d’accés a la universitat.

Agraïm a Carles Cortés la seua amabilitat i bona disposició per a compartir els seus coneixements amb el nostre alumnat.