Torna Parlem al Joanot!

Aquesta entrada és una contribució del nostre institut a la conscienciació sobre els ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible): ODS 4. Educació de qualitat.

Aquest curs torna a posar-se en marxa aquesta iniciativa que les nostres companyes de l’Aula de Compensatòria van començar el curs passat i a la qual ens sembla interessant donar-li continuïtat. De dilluns a dijous, durant el primer pati, alumnat voluntari juntament amb el qual assisteix a l’aula de compensatòria duu a terme activitats en parelles i en grup que fomenten la integració dels nouvinguts i ajuden a millorar la seua expressió oral en castellà. Per a això, compten amb recursos com a pals de colors, fitxes visuals i alguns jocs com la clàssica oca, enfocada a l’expressió oral.

Tenim la sort de comptar amb alguns alumnes bilingües (àrab, anglés i xinés) voluntaris que col·laboren amb aquesta proposta. Tornem a agrair la col·laboració i solidaritat per segon any consecutiu de l’alumne implicat i animem a tot el professorat al fet que continue impulsant entre el seu alumnat aquestes iniciatives cooperatives que fan que el nostre centre tinga una perspectiva més intercultural.