Ja ha arribat la temporada dels musicals (2021)

Ja és primavera i el nostre alumnat de 1r de batxillerat ens ha delectat amb les seues primeres actuacions en els tradicionals musicals, de la mà del departament d’Educació Física (Projecte d’Innovació i Investigació Educativa: Representació de musicals com mig de relació social i aprenentatge servei).

En aquest 2021, els musicals han portat per títol Queen (Humanitats) i The dream factory (Ciències). Les primeres representacions es van realitzar en el gimnàs el dia 31 de març, dins del marc de les Jornades Solidàries, i van comptar amb un públic reduït, en atenció al Pla de contingència del nostre centre. La resta de l’alumnat va poder seguir les actuacions en les seues classes, a través d’una retransmissió en directe.

Enhorabona a tots els implicats.