La veu de l’alumnat

Banner la voz del alumnado_val

El Programa d'Agrupaments de Centres Educatius, és una iniciativa dissenyada per a fomentar la col·laboració i l'intercanvi d'experiències entre diferents institucions educatives. Este projecte no sols busca enriquir la formació d'estudiants i docents, sinó també enfortir la comunitat educativa en el seu conjunt. Li hem posat com a nom “La Veu de l'Alumnat”

Este programa del Ministeri d'Educació, Formació Professional i Esports, de dos cursos de duració, agrupa l'IES Severo Ochoa (Elx), a l'IES de Cotobade (Pontevedra) i a l'IES Miguel Catalán (Coslada). Amb la nostra participació en este, i a partir de quatre mobilitats, pretenem intercanviar coneixements i bones pràctiques per a millorar la qualitat de l'educació, oferir oportunitats de formació i desenvolupament professional per a docents, impulsant la innovació pedagògica i l'actualització constant i fomentar la col·laboració i la participació dels nostres estudiants, que s'erigixen com a ambaixadors de l'aprenentatge, promovent la col·laboració entre els tres centres educatius per a treballar en projectes conjunts, compartir recursos i generar sinergies.

En el nostre Blog, elaborat per l'alumnat Ambaixador de l'IES Miguel Catalán, trobaràs una àmplia varietat de reportatges i pòdcasts que reflectixen la riquesa i diversitat d'este programa. Des de testimoniatges de participants fins a anàlisis de projectes exitosos, passant per reflexions sobre les tendències educatives actuals.

El nostre Blog seguirà en permanent actualització per a mantindre't al dia amb les
últimes notícies, esdeveniments i activitats relacionades amb el nostre programa.

Enllaç al Blog

Visita'ns i inspira't amb històries d'èxit, projectes innovadors i experiències
enriquidores que et motivaran a ser part d'esta comunitat educativa!