RetODS Innovation Day

Dijous passat 3 de març es va celebrar en el Districte Digital l'esdeveniment "RetODS Innovation Day" dirigit a alumnat d'FP de diferents famílies professionals. L'objectiu de la jornada era que les empreses líders en el sector tecnològic i digital proposaven a l'alumnat d'FP de diferents Famílies professionals, alguns dels reptes amb els quals es trobaran en el seu entorn laboral de manera immediata. Aquests Reptes estan enllaçats amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible.

Alumnat del Severo va participar en aquesta jornada proposant solucions innovadores, creatives i enginyoses a cadascun dels reptes que se'ls va plantejar. Tal va anar així, que l'alumna Vanesa Crespo del cicle Màrqueting i publicitat, guanye el repte relacionat amb la seguretat de les persones en els vehicles de mobilitat individual. Enhorabona Vanesa!