Participem en JUNIOR Esports, la Lliga d’instituts d’Esports

L'alumnat del Cicle Formatiu de Grau Mitjà en Sistemes Microinformàtics i Xarxes està participant en la competició oficial de videojocs entre Centres Educatius. Aquesta competició està dirigida de manera gratuïta a l'alumnat d'entre 14 i 18 anys.

El seu objectiu fonamental és el desenvolupament de valors com la igualtat, l'esportivitat, l'esforç, la disciplina i el treball en equip que s'adquireixen a través dels videojocs i servir com una eina extra de treball per al professorat i de motivació per a l'alumnat.

De la mateixa manera, també es pretén trencar la bretxa generacional existent entre alumnat, docents, pares i mares.

En la competició participen més de 600 centres educatius, 750 docents i 3000 estudiants que competeixen per un premi valorat en 20000€. Concretament, des de l'IES Severo Ochoa participem en dues categories de jocs diferents: League of Legends i Rocket League.

La competició està composta per 2 tipus de Tornejos Oficials que, segons la classificació obtinguda, sumaran una sèrie de punts. Si vols conéixer més sobre la competició i com va el rànquing dels equips pots fer-lo punxant en el següent enllaç: junioresports.es/ranking/global-temporada-5