Eleccions al Consell Escolar. Censos votants Consell Escolar

El pròxim 23 de novembre se celebren les eleccions a consells escolars en els centres educatius. Famílies, alumnat i personal dels centres docents estan
convocats a votar per a triar a les persones que representaran la veu de la comunitat educativa en este òrgan de govern.

Este curs cal triar a dos representants de les famílies que entren per renovació. Quatre representants de professorat, dos d’alumnat i un d’Administració i Serveis.

Hem penjat els censos de votants corresponent al sector famílies, els votants de les quals són els tutors legals (inclou alumnat major d’edat).

Estos llistats estan exposats per a la seua consulta en el tauló del centre, en l’entrada principal. En cas de trobar algun error, o no aparéixer el seu nom tenint dret a vot, comunique-ho a la direcció del centre al més prompte possible.

Pots trobar més informació en este enllaç.