Taquilles AMPA

Estimats pares i mares:

Recollint les demandes de preocupació de mares i pares pel fet que els alumnes del centre vagen amb les motxilles i tot el material escolar caregats durant tot el dia al centre, des de l’AMPA vos oferim la possibilitat de disposar de TAQUILLES al centre mitjançant el pagament d’un LLOGUER durant tot el curs escolar de 5 €uros més 5 €uros en concepte de fiança per les claus del cadenat (fiança que es tornarà en finalitzar el curs amb la devolució de la clau i comprovant el bon estat de la taquilla). Aquest lloguer és una aportació per tal de contribuir a la despesa extraordinària que va suposar la seua compra, manteniment, canvi de cadenats, restauració i/o compra de noves taquilles.

Les taquilles tenen unes mides de 40 cm. d’alt, 50 cm. de fons i 27 cm. d’amplària, suficients per a motxilles, llibres i altres objectes. Les taquilles són un bé comú i responen a una necessitat dels alumnes: s’utilitzaran per a guardar el seu material escolar, roba, esmorzar i/o beguda, i en cap cas altres elements aliens a l’àmbit escolar –mòbils o objectes d’alt valor-. L’alumne/a és responsable de la taquilla assignada en allò referent al contingut i conservació interior, podent-se anul·lar l’adjudicació per mal ús i desperfectes que es causen, devent-se pagar la seua reparació. L’AMPA o la Direcció del Centre podrà accedir a qualsevol taquilla quan es tinguen indicis o notícies que no s’utilitza per als fins establerts o per comprovar el seu ús.

L’AMPA és l’única gestora de les taquilles i a cada alumne que faça el lloguer se li entregarà una clau per al seu ús que tornarà abans de la devolució de la fiança. Una de les 2 còpies de la clau quedarà en poder de l’AMPA que nomenarà un responsable per a poder accedir, en casos excepcionals, a la taquilla. En cas de pèrdua de clau, es cobrarà el preu del duplicat.

L’ús de les taquillesno és motiu per arribar tard a clase: el seu accés es realitzarà a l’entrada i eixida del centre i durant els canvis de clase. En el cas dels alumnes que utilitzen el servei d’autobús, es recorda que aquests retrassaran la seua eixida durant uns minuts perquè aquells alumnes que disposen de taquilla puguen obrir-la i recollir o deixar allò que vulguen.

Si desitgeu disposar d’una taquilla, el pagament dels 10 €uros s’haurà de fer al número de compte de l’AMPA que figura a continuació, posant el nom de l’alumne/a i TAQUILLA (no poseu el de la mare o pare) en la transferència o ingrés.

Número de compte de l’AMPA: ES05 3159 0023 6427 6295 9829

Les taquilles s’assignaran per ordre d’ingrès bancari. A l’inici de curs l’AMPA posarà uns dies perquè els alumnes puguen recollir les claus. Hauran de presentar el rebut bancari del pagament i aquesta fulla emplenada i se’ls entregarà la clau. L’ús de les taquilles és des de l’inici del curs fins a l’última setmana, en què es recordarà a l’alumnat la seua obligació de retornar la clau a l’AMPA. La devolució dels 5 €uros de fiança es realitzarà durant l’última setmana del curs escolar després de la devolució de la clau i comprovació de l’estat de la taquilla (estat del pany, del seu interior, adhesius, pintades, etc.).

Una vegada acabat el curs, durant la primera setmana de juliol, es procedirà al buidat i destrucció –si escau- del contingut de les taquilles no buidades, deixant-les en bon ús per al pròxim curs.

L’alumne/a i la familia coneixen i accepten estes normes.

Taquilla Assignada: ____________         Nom alumne/a i curs: _____________________________________

A __________________________, el _____ de _______________________________ de _______________