Com ja és tradició, l’IES Vall de la Safor va participar en la cursa del Raval, volta a peu que, com indica el seu nom, transcorre pels carrers d’aquest barri de Gandia.
Els actuals membres del departament d’Educació Física, Carles, Luis, Iván i Laia, han continuat amb el programa d’activitats esportives iniciat els darrers anys pels professors Jordi, Rafa, Carles i Juanpa. Patis actius, rutes senderistes, pilota a l’escola, el torneig de Nadal… són alguns exemples de la varietat d’activitats esportives que caracteritzen l’IES Vall de la Safor i que tenen una gran acollida per l’alumnat i el professorat.
El passat 6 de desembre va tindre lloc la volta la 32a edició de la cursa del Raval, en la qual van participar uns 80 alumnes, en dues categories: els cadets fent una distància de 3.7k i els juvenils, 10k.
Enhorabona a tots els participants, en especial a l’alumna Violeta Ferrer, que va quedar la 3a en la categoria juvenil femení.
Ací podeu consultar la classificació per equips.



























































