L’alumnat de 1r de batxillerat viatja a Dénia

El departament d’Educació Física ha organitzat un viatge a Dénia per a 1r de batxillerat, per a realitzar diferents activitats en el medi natural.

Durant el primer dia van practicar activitats aquàtiques com  paddle surf o kayak, així com passeig amb bicicleta i patinet. En el segon dia, van repetir algunes de les activitats mencionades anteriorment i van disputar un torneig de futbol platja. Per la vesprada, es va pujar al castell de Dénia per gaudir de l’entorn privilegiat. Ja l’últim dia es fa ver una ruta senderista fins a les Rotes, on van poder gaudir d’un bany en un paisatge espectacular. 

Volem agrair la disposició del professorat participant, així com destacar el comportament de l’alumnat, que va ser exemplar en tot moment.

Visitem la Vil.la romana “La Sort” de Ròtova

Coincidint amb els Dia dels Museus, el professorat del departament de Cultura Clàssica, Gregori Royo i Iman Rahmani, han fet una excursió a la Vil.la romana de “La Sort” amb l’alumnat d’ESO de Llatí i Cultura Clàssica. La visita ha conclòs amb la dramatització d’uns passatges amb personatges relacionats amb la vil.la, entre els quals hi era Clàudia Baebia, la propietària, i Trufo, l’esclau alliberat.

Celebrem Sant Jordi a l’IES Vall de la Safor.

Ja tenim guanyadors del Dia de Sant Jordi en les categories: fotografia racó de lectura, ressenya literària i punt de llibre. La comissió de dinamització de la biblioteca dona l’enhorabona a Violeta Ferrer (2n ESO), Borja Nieto (4t ESO) i Nerea Terrer (3r ESO).

Racó de lectura de Violeta Ferrer
Ressenya de Borja Nieto
Marcapàgines de Nerea Terrer

Taller d’arqueologia del Paleolític

El dijous 12 de maig l’alumnat de 1r ESO i PAC va participar un any més en uns tallers sobre la Prehistòria, impartits per una arqueòloga i un arqueòleg de la cova de Bolomor (Tavernes de la Valldigna). Els van explicar l’evolució humana a partir de rèpliques de cranis, van comprovar com es feia foc, van conéixer els principals materials i tècniques amb què elaboraven eines per a caçar, tallar, treballar la pell… Així mateix, els van parlar de la importància de la bifaç dins de la tecnologia lítica i la seua troballa en les excavacions fetes a Bolomor.

Agraïm a l’AMPA la seua implicació i col.laboració econòmica. Ací us deixem algunes imatges de la jornada.

MONSTREM-LES (Visualitzem les dones …)

Al nostre institut disfrutem de la exposició MONSTREM-LES, visualitzem les dones que han marcat la història.

Pintors i pintores de la comarca de La Safor s’han unit per presentar una exposició col·lectiva amb l’objectiu de ressaltar la figura de la dona.

Acomiadem el trimestre amb activitats i tallers

El passat dia 13 d’abril vam acomiadar el trimestre amb un matí d’activitats esportives, lúdiques i culturals. Es van realitzar tallers d’estètica, enquadernació, cuina, bombolles de sabó, concursos de xifres i lletres, de geometria, jocs de taula, ioga, gyotaku, torneig de colpbol, volei, futbet… Es va pintar un mural col·laboratiu i dues plantes de l’institut van ser preses pels zombis! Malgrat l’oratge, es van poder realitzar la major part de les activitats programades i la participació de l’alumnat i el professorat va ser magnífica.

Donem les gràcies a l’alumnat per la seua implicació i en particular a la iniciativa de les corresponsals de 3r i 4t de l’ESO, que estan participant en el Creant Futur, programa que la Mancomunitat de la Safor està duent a terme en el nostre centre. Agraïm també el suport econòmic de l’AMPA, que va fer possible esmorzars per als equips guanyadors de les diferents competicions, així com a l’Ajuntament de Vilallonga per la cessió dels camps de futbol.

Ací us deixem unes imatges fantàstiques, realitzades pel professor Jordi Garcia Polop.

Celebrem les II Jornades d’exalumnat

Els dies 8 i 11 d’abril s’han dut a terme les II Jornades de ponències d’exalumnat al nostre institut. L’objectiu és oferir informació sobre el batxillerat, el cicles formatius, les PAU, la universitat, aptituds i actituds envers els estudis i el món del treball… a partir de l’experiència d’antics alumnes. Amb estes xarrades es pretén contribuir a la presa de decisions de l’alumnat de 4t i batxillerat, que s’afronta ara a una nova etapa acadèmica.

Així, ha sigut un plaer rebre la visita i aportació de Raquel, Yasmine, Nerea, Mar, Cristina, Samuel, Arantza, Óscar, Judith, Laura, Leila, Alba, Aaron, Mavi, Ausiàs.

Agraïm a tot el professorat implicat que ha fet possible estes jornades.

Arriba la cursa del Dia de la Dona

Aquest divendres 1 d’abril vam poder celebrar la cursa del Dia de la Dona, posposada diverses setmanes per la pluja. Va ser una jornada on l’esport, la música, la solidaritat i la convivència hi van estar presents. Va ser inevitable no fer referència al context bèl.lic que estem vivint a Europa i dir unes paraules en favor de l’enteniment i la pau.

Volem agrair la participació del professorat, l’alumnat, el PAS, l’AMPA, les corresponsals del centre, l’alumnat músic que amb el seu instrument va amenitzar la jornada, així com també agrair a les dues empreses patrocinadores SKLUM i Vicky Foods per la seua col.laboració.

L’import econòmic arreplegat es destinarà a ALANNA, una associació que treballa en favor de la igualtat i ofereix suport a dones que pateixen maltractament.

Aquesta imatge té l'atribut alt buit; el seu nom és IMG20220401123544-1024x578.jpg

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies