Cursa solidària per a celebrar el Dia Internacional de l’Esport

El dia 4 d’abril es va dur a teme la II Cursa Solidària per tal de celebrar el Dia Internacional de l’Esport. Enguany els diners recaptats han anat íntegrament a ASTEA-Safor, associació que treballa per la integració de persones amb autisme. A més, enguany s’ha emmarcat com a una activitat dins del Pla de Transició primària-secundària, per al qual cosa valorem la participació del CEIP Sant Marc de Beniarjó-Beniflà, CRA Mondúver-Safor de Potries i CEIP Verge de la Font de Vilallonga.

Agraïm la col.laboració de tot el professorat i en particular al departament d’EF. A l’AMPA i PAS de l’institut, i als Ajuntaments de Ròtova, Palma, Ador, Potries, La Font i Vilallonga. Així també, a les empreses col.laboradores, com Vicky Foods, Alehoop i Crono4sport. A tot l’alumnat i en particular a les corresponsals, a 3r de Diver i als músics que tenim al centre. A la Policia Local i veïnat de Vilallonga. I com no, a Jordi Garcia Polop, professor d’Educació Plàstica i Visual i a la seua filla i exalumna, Mar Garcia, que sense ells no haguérem pogut gaudir de les imatges de la jornada.

Ha sigut un matí fantàstic! Ací en teniu una mostra!