Arriba la cursa del Dia de la Dona

Aquest divendres 1 d’abril vam poder celebrar la cursa del Dia de la Dona, posposada diverses setmanes per la pluja. Va ser una jornada on l’esport, la música, la solidaritat i la convivència hi van estar presents. Va ser inevitable no fer referència al context bèl.lic que estem vivint a Europa i dir unes paraules en favor de l’enteniment i la pau.

Volem agrair la participació del professorat, l’alumnat, el PAS, l’AMPA, les corresponsals del centre, l’alumnat músic que amb el seu instrument va amenitzar la jornada, així com també agrair a les dues empreses patrocinadores SKLUM i Vicky Foods per la seua col.laboració.

L’import econòmic arreplegat es destinarà a ALANNA, una associació que treballa en favor de la igualtat i ofereix suport a dones que pateixen maltractament.

Aquesta imatge té l'atribut alt buit; el seu nom és IMG20220401123544-1024x578.jpg