Taller d’autoconeixement amb Alicia Faus

L’AMPA ha col·laborat econòmicament per a realitzar un taller d’autoconeixement per a l’alumnat de 3r ESO i 1r de batxillerat, impartit per Alicia Faus, psicòloga i coach, amb molts anys d’experiència i acostumada a tractar amb jóvens.

L’objectiu del taller era oferir eines a l’alumnat per a la presa de decisions, per a la qual cosa és molt important l’autoconcepte i l’autoconeixement. Quines debilitats, quines fortaleses tinc? Què m’agradaria estudiar? Humanitats, ciències, art, tecnologia…? FP o batxillerat? Quines punts febles tinc? Quines habilitats em defineixen? Quina és la meua vocació? L’alumne/a ha de reflexionar i contestar-se aquestes qüestions, claus per a abordar el seu futur acadèmic i professional.