III Cursa Solidària

El passat dimecres vam acomiadar el trimestre amb la III Cursa Solidària en benefici de la protectora d’animals Vedama i APAV. Es van aconseguir un total de 850€, que aniran íntegres a les associacions.

Sense el treball del departament d’Educació Física i Vicedirecció, així com la col·laboració de l’AMPA, la Policia local de Vilallonga, la xaranga Saforaui i la UM La Makinària, el PAS, el professorat, les corresponsals i l’alumnat en general, no haguera estat possible la jornada esportiva.

Per segon any consecutiu, l’alumnat de 6é de Primària ha participat en la cursa, activitat emmarcada en el Pla de Transició. Han vingut el CRA Mondúver-Potries, el CRA Alfauir-Ròtova, el CEIP Sant Marc de Beniarjó i el CEIP Verge de la Font de Vilallonga.

Cal agrair el suport econòmic dels Ajuntaments de Vilallonga, Palma, Ador, Potries, La Font d’En Carròs, Beniarjó, Ròtova, Alfauir i Almiserà; la col·laboració d’empreses locals com Vicky Foods, Martinavarro, Cronos4 i Teika; el professor Xavi Bataller pel disseny de la samarreta; Estela Mira per la seua dedicació i impuls de la xaranga Saforaui i, en general, a tots i totes aquells que han contribuït d’una manera o d’una altra perquè la cursa fora tot un èxit.

Ahí van algunes imatges