L’alumnat del PAC elabora uns menús riquíssims

Cada dijous al Taller de Cuina amb Boj i Àitor l’alumnat del PAC ens prepara un menús delicioses. La setmana passada hi havia amanida amb rulo de cabra i ceba caramelitzada com a entrant i dos principals, un arròs de secret ibèric amb alls tendres i un arròs de peix de roca amb polp i calamar seguit de pastís de formatge.

Hui tocava paella de faves i carxofes i autèntics bunyols de carabassa. Ací us deixem algunes imatges.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies