Xarrada informativa Facultat Economia UV

El departament d’Economia de l’institut va organitzar una xarrada informativa per a l’alumnat de batxillerat, dins del marc del programa Conéixer de la UV. Va vindre el professor universitari d’Economia Joan Sanchis i va explicar a l’alumnat el funcionament general de la universitat i l’organització de facultats en els campus, els graus, quadrimestres, setmanes d’exàmens, crèdits, intercanvis Erasmus, notes d’accés… També va comentar la importància d’adquirir autonomia en els estudis, el valor de l’esforç i els va recomanar viure la universitat i gaudir de tots els serveis que ofereix (culturals, esportius, associacionisme…).

Així mateix va repassar els graus que ofereix la Facultat d’Economia i va oferir una panoràmica sobre cadascun d’ells: ADE, Economia, FIC, International Business, Turisme, Intel.ligència i analítica de negocis, dobles graus ADE-Dret, Economia-Dret i ADE-Turisme.

Esperem que aquestes jornades servesquen per a la presa de decisions de l’alumnat, que prompte serà universitari!