L’atletisme és protagonista a l’IES Vall de la Safor

Ahir alumnat de 1r ESO es va desplaçar fins el Pavelló del Raval de Gandia per a recollir els trofeus de la IV Lliga escolar d’atletisme, que organitza l’IES Maria Enríquez per a l’alumnat de 6é i 1r ESO. Es van donar els premis en les diferents modalitats individuals i també per equips. En el nostre cas, es van aconseguir un total de 13 trofeus en diferents modalitats en proves individuals. Entre els premiats, cal destacar que hi ha hagut diversos rècords, és a dir, han sigut els millors de tots els participants d’entre alumnat dels 25 centres educatius. A més, un dels nostres alumnes ha rebut una beca per a poder acudir a l’escola d’atletisme els mesos de juny i juliol.

L’alumnat ha gaudit del reconeixement pel seu esforç, participació i implicació en les activitats. L’any que ve més!