Comencem un nou curs!

El passat 12 de setembre vam començar el curs amb molta il.lusió rebent l’alumant de 1r ESO, qui va poder conéixer el seu tutor/a i companys/es de classe, així com familiaritzar-se amb les instal.lacions del centre. El departament d’EF els va organitzar jocs per a després del pati, amb la qual cosa desitgem que hagen pogut gaudir del seu primer dia a l’institut.

Aquest serà un curs on recuperarem la normalitat, després de 2 anys de pandèmia. Així, podrem compartir el pati tots junts, seure en parella, fer grups a classe, lliurar-nos de la mascareta… i gaudir de les activitats complementàries i extraescolars.

Donem la benvinguda a l’alumnat i les seus famílies, al professorat, al PAS i desitgem que entre tots i totes contribuïm a fer de l’IES Vall de la Safor un centre millor.