PREMI SAMBORI 2021

El departament de Valencià, com cada any,  ha promogut entre l’alumnat la participació en els Premis Sambori de 2021. Es van enviar molts relats i “Tornar a casa” de l’alumna Clara Solera Pérez de 1rESO ha estat guardonat amb el Primer Premi Comarcal. Des del centre li donem l’enhorabona!!  Ací teniu unes imatges del senzill acte que vam realitzar a l’institut, per tal de fer un reconeixement tant als participants de 1r ESO com per fer-li lliurament del guardó a Clara. Enhorabona a tots i totes!