Cada curs es trien per a cada grup dos delegats/des que representen als alumnes de l’aula. Periòdicament estos es reuneixen, prèviament convocats per direcció d’estudis, coordinador de convivència i orientadora del centre, per a tractar temes rellevants de funcionament i organització necessaris per a un bon clima en el centre educatiu. Les seues funcions són:

• Exercir la representació de l’alumnat de la seua classe.
  • Preparar, convocar i assistir al costat del tutor/a a les reunions de l’assemblea de classe.
  • Prendre part en l’assemblea de delegats i delegades i assistir a quantes reunions fora convocat/da.
  • Recollir els acords de l’assemblea de classe i fer propostes a l’assemblea de delegats/as.
  • Informar els seus companys/es del tractat en l’assemblea de delegats.
  • Rebre informació general del seu curs.