Alumna del Tirant medalla d’or en els CV Skills2023

Divendres passat dia 31 de març va tindre lloc la clausura dels CV Skills 2023, que són els Campionats Autonòmics de Formació Professional.
La nostra alumna Àngela Pérez Crespo del segon curs de Gestió d’allotjaments Turístics del Tirant lo Blanc d’Elx, ha aconseguit la medalla d’or en la modalitat de Recepció Hotelera i serà la representant de la Comunitat Valenciana en la Final que se celebrarà a Madrid el mes vinent de gener de 2024.
En esta modalitat l’alumnat havia de realitzar diferents proves en castellà i en anglés, vinculades amb el departament de recepció i reserves d’un hotel, utilitzant un sistema de gestió hotelera. Les proves consistian en: realitzar un check in d’un client, facturació, informació del destí, atenció de queixes i reclamacions
i check out entre altres.