Recursos digitals primària

REBOST DIGITAL PRIMÀRIA

ReDi és un rebost amb propostes de treball per a totes les etapes educatives i àrees. Ha estat dissenyat des de Conselleria amb unes premises d’inclusivitat, d’innovació i de construcció de la ciutadania digital.

LLEGIM?

Llegim proporciona recursos didàctics per a fomentar la lectura i audiovisuals que ajuden a recuperar contes, cançons i dites populars tradicionals.

SUPER SABER.COM

Supersaber és una pàgina amb la qual amb un disseny de còmic de superherois els teus fills poden posar a proba els seus coneixements de Ciencies de la Naturales, ortografía o matemàtiques a través de divertides probes i competicions , l´objectiu de les quals sempre va a ser aprendre jugant.

Mundo Primaria

Mundo Primaria ha sigut desenvolupat amb la clara premissa de que aprendre pot ser divertit. Tot el material ha sigut elaborat per l´equip de professionals de Mundo Primaria, classificant-ho per àrees temàtiques i edat, basant-se en els currículums oficials de cada curs.

Matemáticas Online

Web plena de recursos per a continuar treballant les matemàtiques des de casa.

SERVEI PSICOPEDAGÒGIC ESCOLAR V12

RECOPILACIÓ DE RECURSOS MATERIALS TROBATS A LA XARXA I EN ALTRES PADLETS AMICS.

Portal Educativo CyL

Web del portal educatiu de Castella i Lleó plagat de recursos interactius seqüenciats per nivells i àrees

IXL Matemáticas

Web seqüenciada per etapes i nivells per a practicar tots els continguts matemàtics.

El Tanque Matemático

Jocs Flash per a treballar les matemàtiques.

CrisTIC

En CrisTIC trobaràs una àmplia selecció de jocs gratuïts didàctics per a alumnes de primària que els permetrà seguir millorant la seua destresa amb l´ordinador a la vegada que repassen matemàtiques, ciències, llenguatge i altres continguts del currículum d´educació primària.

Cokitos

COKITOS és una web que recopila jocs educatius per a jugar online, amb teclat, ratolí, tablet o mòvil. Aquests jocs didàctics són interactius, ideals per a aprendre des de casa, recomanats per a xiquets i xiquetes d´escola primària amb edats des de 3 anys fins 12 i 15 anys.

Cerebriti

Per a totes les edats i amb una àmplia varietat d´assignatures i disciplines. Cerebriti és una de les plataformes educatives online que aposta per les avantatges dels jocs interactius per a reforçar i aprendre matèries escolars des d´una perspectiva de competició en línia.

BiblioJocs

Benvinguts!. Aquest és un espai on trobaràs recursos educatius per a infantil i primària seqüenciats per cursos i matèries. Alguns jocs d´aquest espai funcionen amb la tecnologia flash i necessiten navegadors compatibles.

Árbol ABC

Aquest és un portal d´educació inicial i primària per a xiquets i xiquetes de 3 a 10 anys el qual aborden l´aprenentatge a través de jocs educatius.

Tocamates

Matemàtiques i creativitat