Recursos digitals infantil

Pescant idees

Pàgina destinada als més xicotets de la casa, amb múltiples manualitats i vídeos educatius.

idees magistrals

Pàgina per als xiquets i xiquetes d'infantil amb moltes manualitats, art i projectes.

PequeTIC

El joc es compon de 5 grans blocs de contingut, desenvolupats cadascun d'ells en 6 activitats diferents.

Llegim?

Llegim proporciona recursos didàctics per a fomentar la lectura i audiovisuals que ajuden a recuperar contes, cançons i dites populars tradicionals.

PipoClub

En Pipoclub trobaràs els jocs educatius infantils de més èxit, creats per a xiquets de tot el món. Els jocs estan disponibles en versió Online, descàrregues, Apps o suport físic. Els jocs gratis es poden usar sense registre.

Arbol ABC

Aquest espai especialment dissenyat per a tots els xicotets exploradors reuneix la diversió, l'aprenentatge i la tecnologia. El contingut dels nostres jocs educatius per a xiquets de 3 a 5 anys és creat per un equip de pedagogs infantils basats en els mètodes educatius més efectius per a l'aprenentatge primerenc.

Rincón de les paraules

Aquest espai conté recursos de millora per al nostre alumnat.

SERVEI PSICOPEDAGÒGIC ESCOLAR V12

RECOPILACIÓ DE RECURSOS I MATERIALS OPOSATS En LA XARXA I EN ALTRES PADLETS AMICS.

El monstre de colors Coronavirus

adaptació del famós conte a la situació excepcional del covid-19.

Fantasmin

Una vegada accedisques en el meravellós món de Fantasmin has de punxar sobre "Alumnat" a continuació hauràs d'anar descobrint el castell del nostre amic.

Bestioles

Bestioles és un paquet interactiu de jocs en format Flaix destinat en l'etapa d'Educació Infantil. Es compon de diferents tipus d'activitats el fil conductor de les quals pare de xicotetes "Bestioles", per a treballar conceptes bàsics, de lectoescriptura i matemàtiques, a més d'entrenar el maneig de l'ordinador.

CrisTIC

En CrisTIC trobaràs una gran varietat de jocs didàctics per a alumnes i alumnes d'Educació Infantil que els permetrà millorar la seua destresa amb l'ordinador, repassar els colors, adquirir nou vocabulari, aprendre els números, realitzar sumes i restes senzilles i repassar altres continguts del currículum del segon cicle d'Educació Infantil.

BuhoBoo

És una forma molt divertida d'estimular als més xicotets: els ensenya a pressionar tecles, moure el mouse, fer clic i arrossegar objectes. També té jocs més tradicionals com els d'acolorir i trencaclosques.

REBOST DIGITAL INFANTIL

REDI ÉS UN REBOST AMB PROPOSTES DE TREBALL PER A TOTES LES ETAPES EDUCATIVES I ÀREES. HA SIGUT DISSENYAT DES DE CONSELLERIA AMB UNES Premisses D'INCLUSIVIDAD, D'INNOVACIÓ I DE CONSTRUCCIÓ DE LA CIUTADANIA DIGITAL.

BiblioJocs

Benvinguts!! Aquest és un espai on trobaràs recursos educatius d'infantil i primària seqüenciats per cursos i matèries. Alguns jocs d'aquest espai funcionen amb la tecnologia flaix i necessiten navegadors compatibles.

IXL Mats

Ací teniu una llista de les competències de matemàtiques per als estudiants en infantil. Aquestes competències estan classificades en categories: situa el cursor sobre el nom d'una competència per a veure una pregunta d'exemple. Per a començar a practicar, només has de fer clic en l'enllaç que vulgues. IXL portarà un seguiment de les teues puntuacions i les preguntes aniran augmentant de dificultat segons vages mejorandote.

Edu365.cat

ÉS UN PORTAL EDUCATIU orientat i desenvolupat específicament per a l'alumnat i les seues famílies.

EduLAB

Web de recursos educatius enfocats al 2n cicle d'Educació Infantil, que comprén els nivells de 3, 4 i 5 anys, amb unes característiques evolutives i de desenvolupament que condicionen els processos d'aprenentatge.

Vedoque

Espai ple de jocs per a totes les àrees d´infantil.

Portal Educatiu CyL

Web del portal educatiu de Castella i Lleó plagat de recursos interactius seqüències per nivells i àrees.