ESCOLA CANTA 2023

El divendres 26 de maig l’alumnat de cinqué de la nostra escola, juntament amb alumnat d’altres escoles i del Conservatori de Música i Dansa d’Alcoi va participar en el projecte L’Escola Canta. Es va representar la cantata “La missió de Robi”. Va ser una experiència molt enriquidora per a tots i totes i van demostrar que, després de molt treballar, podem fer coses meravelloses. Enhorabona!!

En el següent enllaç podeu trobar el vídeo complet de l’actuació. Esperem que vos agrade.

Si feu clic en el quadre de la part inferior accedireu a la gravació que van realitzar dos pares del grup.

CANTATA EL COR DE LA TERRA. L'alumnat de cinquè va participar el dia 3 de juny en l'actuació d'aquesta cantata.

LA MÚSICA I JO

Aquest curs comencem amb un nou projecte anomenat “La música i jo”. Espere que vos agrade. En aquest projecte podrem accedir a la seua pàgina web. A continuació voreu un vídeo on s’explica com accedir i el que trobareu dins.