Anglès

CURS 2022 - 2023

KABOOM GAME

L’alumnat de 6é hem seguit treballant i afiançant el llistat de verbs irregulars en Anglés amb altre joc per equips d’allò més dinàmic i emocionant.

ANEU EN COMPTE DE NO AGAFAR LA PARAULA KABOOM O PERDREU TOTS ELS PUNTS ACUMULATS!

SELLING AND BUYING

En Anglés, l’alumnat de 4t hem  practicat el vocabulari i les estructures de la unitat jugant a les botigues. Fins i tot hem treballat  les monedes i  el canvi de diners!

COM “MOLA” APRENDRE AIXÍ!

WRITING BACK TO SHERLOCK

L’alumnat de 4t ja li  hem donat resposta a la inesperada carta del nostre nou amic Sherlock Holmes. Fins i tot, l’hem convidat a festes el proper any!😉😉🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿

IRREGULAR VERBS

L’alumnat de 6é estem treballant i repassant aquests dies els verbs irregulars en Anglés amb activitats que ens motiven a muntó.

NO HI HA RES COM APRENDRE I GAUDIR ALHORA!

A TREE OF HOPE

Avui, 31 de gener, celebrem el Dia de l’Arbre. Per això, l’alumnat de 6è n’hem plantat un molt especial al nostre corredor. És l’arbre de l’esperança i els bons propòsits envers la protecció del nostre planeta i el medi ambient.

PEACE AMONG COUNTRIES!

Demanem la Pau al món i ho fem de manera especial. Unim les nostres mans i preguem per la germanor i unitat entre països. Tant de bo prompte així puga ser!

TOGETHER OUR WORLD IS A BETTER PLACE TO LIVE.

30.1.1

COMPARING ANIMALS

L’alumnat de 5è hem après els adjectius en grau comparatiu i com formar oracions emprant-los. Amb un joc per equips, hem repassat aquests continguts comparant animals.

HO HEM PASSAT “PIPA”!

THANKS GIVING DAY

Joshua, en nostre auxiliar de Conversa, ens ha parlat als xiquets i xiquetes de 5è d’aquest dia tan especial als Estats Units. Ara ja sabem quin és l’origen d’aquesta festa i com ho celebren.

APRENDRE UNA LLENGUA ÉS TAMBÉ APRENDRE LA SEUA CULTURA.

THE ALPHABET

L’alumnat de 4t hem repassat l’abecedari en Anglès i el lletreig de paraules amb una activitat molt dinàmica al pati. Hem après i hem gaudit alhora!

TREBALLEM A L’ AIRE LLIURE!

AN INTERVIEW

Les i els alumnes de 6è hem practicat el PRESENT SIMPLE amb una activitat molt dinàmica. Hem anat entrevistant els companys/es i anotant les seues respostes.

HA ESTAT UNA SESSIÓ DIFERENT I MOLT MOGUDA!

18.11.1

WORKING IN TEAMS

L’alumnat de 5è hem estat repassant amb Joshua els temps verbals que estem aprenent en la unitat amb un joc-concurs per equips. Ens ha encantat i ho hem passat de meravella.

I a més… COM ENS ENRIQUEIX EL TREBALL CONJUNT!

HALLOWEEN GAMES

No sabeu el que hem gaudit l’alumnat de 5è amb aquesta sessió de Halloween!
Ens encanten els jocs, treballar en equip i aprendre passant-ho d’allò més bé!

HALLOWEEN FROM THE USA

Aquests últims dies Joshua, el nostre auxiliar de conversa, ens ha parlat a l’alumnat de 4t de la festa de Halloween i de com ho celebren als Estats Units. Després hem fet uns jocs per equips i hem aconseguit unes pegatinas “súper xulís”.

A SPECIAL SWALLOW

Mireu quins corredor més “xuli” ens ha quedat al tercer cicle!

Per commemorar el 9 d’octubre, l’alumnat de 5è i 6è li vam “donar vida” a l’oroneta de la llegenda de Jaume I en classe d’Arts & Crafts. I com que ens van quedar d’allò més bé, hem decidit “deixar-les” volar pel nostre corredor.

UN VOL BEN ALT QUE NOSALTRES TAMBÉ EMPRENEM!

11.10.22

WELCOME TO OUR SCHOOL, JOSHUA!

Ja tenim nou auxiliar de conversa a l’escola! Li hem donat la benvinguda així com mereix a Joshua, qui ens acompanyarà al llarg d’aquest curs i ens ajudarà a millorar la nostra competència lingüística, sobretot a nivell oral.

QUINA SORT TENIM DE PODER COMPTAR AMB ELL!

3, 2, 1… LET’S GO!!!!!

Comencem un nou curs amb molta força i energia!
L’alumnat de 4t, 5è i 6è hem elaborat un mural a les portes de l’aula d’Anglès amb els nostres noms i amb el títol: “Together we are stronger”. I és que el treball conjunt sempre ens enriqueix i ens ajuda a crèixer en tots els sentits.

JUNTES I JUNTS FORMEM UN GRAN EQUIP!!!!!

3-10-22