Estada a València de l’alumnat de 5é

La redacció de l’entrada ha estat escrita per l’alumnat de 5é, comencem:

Aventures a València

Primer dia

Per a començar, vam arribar a les 10.00 h del matí a València i vam deixar les maletes a l’hostal “The River Hostel”.
Després, vam esmorzar a la plaça de la Verge i, per sort, ens van deixar entrar al palau de la Generalitat on ens van explicar la seua història i ens van ensenyar tot el palau per dins. Era molt xulo! I ens van explicar els quadres i altres coses.

A continuació, vam anar a l’Ajuntament, vam pujar al balcó i van dir com uns fallers i falleres: “Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà!!”. També vam anar a la sala dels espills i al ple. Després vam anar a la plaça de l’Ajuntament i al Mercat Central.
A més a més, vam anar a la plaça redona, on vam comprar uns records.
Més tard, vam dinar a la plaça de la Verge i en acabar vam anar a la “plaça de la reina” a comprar un gelat i també vam anar a la plaça de la llotja on ens vam fer una foto a l’escalinata. Llavors, a la vesprada, vam anar a l’estació de tren i al parc Gulliver on vam caminar pel riu Túria. Més tard vam tornar a l’hostal a sopar i dormir amb els companys i companyes.

Segon dia.

Primer de tot, vam anar a agafar el tramvia fins a Sant Miquel dels Reis on ens vam explicar la seua història i ens van ensenyar les tombes. Vam tornar a l’hostal i vam dinar. Més tard, vam agafar l’autobús fins al Palmar, on ens van explicar les plantes, animals i barraques. Vam fer un viatge amb la barqueta per l’Albufera i vam veure peixos, ànecs i flamencs.

Finalment, amb l’autobús vam tornar a Vinaròs.