De l’11 al 15 de març: Setmana de la cultura Fallera.

LES FALLES SÓN MÚSICA EN FAMÍLIA

Estem preparant una setmana plena de cultura i educació Fallera.

CONCURS DEL NINOT.

• Amb el lema "La música", les famílies que vulguen, podran participar en la creació d'un ninot. Cada obra d'art, s'entregarà en el col·legi els dies 11 i 12 de març. Durant els dies 13, 14 i 15 el col·legi obrirà les seues portes perquè tota la comunitat educativa puga votar pel ninot que més els agrade. Este serà indultat i l'alumne/a rebrà un premi pel seu esforç i creativitat.
  • Paral·lelament, en el col·legi, cada classe realitzarà el seu ninot, que també serà votat per les famílies.

ESPECIAL 15 DE MARÇ. OPEN DAY PER A FAMÍLIES.

• Les famílies podran entrar a partir de les 12:00h.
  • Durant esta jornada, el professorat, monitores de tallers i professorat La Clave,  han preparat diverses activitats entorn a la cultura fallera de 9 a 11.00h.
  • Recordem que el divendres 15, poden acudir al col·legi amb brusa fallera.
  • L'empresa de menjador repartirà per a esmorzar xocolate amb magdalenes. Les famílies que acudisquen al col·legi, també podran degustar este deliciós esmorzar.
  • Tot l'alumnat al pati, coordinat pel professorat del centre educatiu i l'escola de música La Clau, realitzaran diferents actuacions. Destaquem, entre altres:
    • Mascletà amb botelles.
    • Desfilada amb estendards per classe.
    • Cançons del Cor Sant Àngel de la Guarda.
    • Batucada.

Al llarg d'esta setmana, les tutores us aniran donant més detalls sobre aquest tema a través de Web Famílies 2.0 (App)

fallas

EXTRA IMPORTANT 15 DE MARÇ

Per a poder assegurar el benestar dels vostres fills/es, us preguem que es respecten les normes establides: limitació d'espais, entrades i eixides de l'alumnat al lloc de la celebració, etc.

RECORDEM:

• L'alumnat serà arreplegat a les aules o porta d'infantil, de la mà del professorat, mai durant la celebració de les activitats.
  • Si l'alumne/a d'autobús o menjador no farà ús eixe dia dels servicis, ha d'informar la tutora el dia d'abans o a les 08.55 a. m. El personal del centre necessitem saber en tot moment on està l'alumnat.
  • Recordem que les fotografies i vídeos realitzats no es poden publicar en xarxes socials a causa de la llei de protecció de dades.

MÉS INFORMACIÓ

El col·legi torna a obrir les seues portes el 20 de març calfant motors per a la Setmana Cultural que estem organitzant amb molt d'afecte per al nostre alumnat del 25 al 27 de març.