Al CEIP Santo Ángel de la Guarda oferim una educació completa i adaptada a cada etapa del desenvolupament del nostre alumnat:
👶 Educació Infantil
Aules de 2 anys
Cuidem les i els més menuts amb afecte i respecte, atenent els seus ritmes i necessitats. Creem un entorn segur i afectiu on el joc i l’exploració són la base de l’aprenentatge.
Aules de 3, 4 i 5 anys
Afavorim un desenvolupament personalitzat, estimulant els sentits i fomentant l’autonomia. Apostem per metodologies actives, on la manipulació i l’experimentació són fonamentals, sempre acompanyant i guiant cada pas.
🧠 Educació Primària
Des dels 6 fins als 12 anys, l’aprenentatge s’amplia i es consolida. Treballem en valencià, castellà i anglés, seguint una progressió natural des d’Infantil. La lectura, les matemàtiques, l’esport i valors com el respecte, l’esforç i la cooperació són pilars per formar alumnat autònom, competent i preparat per als reptes del futur.
