Servei per a la resolució d’incidències o peticions tècniques relacionades amb les TIC.

CATEGORIES

Agilitza la resolució d’un tiquet amb la categoria adequada.

MANUALS

Consulta la documentació de tots els projectes.

CONTACTE

Gestiona incidències en el nostre servei.

Sempre que siga possible, és molt recomanable tramitar el tiquet a través del portal gvaSAI per tal d’agilitzar els temps de resolució. No obstant això, és possible obrir un tiquet a través del telèfon d’incidències 961 20 76 85 de dilluns a divendres de 8:00h a 20:00h.


Descobreix les últimes notícies dels projectes educatius en el

Canal d’Innovació Tecnològica Educativa!

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies