PLA LECTOR DEL CENTRE

El pla lector del centre es va dissenyar fa 10 cursos amb la idea principal de fomentar en el nostre alumnat uns hàbits de lectura que els permetera adquirir una comprensió lectora eficaç, així com inculcar en ells la satisfacció i la diversió que proporciona llegir un llibre i compartir-lo amb els altres. Des de llavors, hem actualitzat el catàleg de llibres de la biblioteca del centre adquirint llibres més actuals i atractius visualment per a l'alumnat, a més de facilitar l'accés a la biblioteca ampliant l'horari d'obertura a través de visites programades per a cada classe.

En aquest any tan diferent, tot l'alumnat del centre té programada diverses visites a la biblioteca durant el trimestre, a la recerca d'un llibre que llegir i portar-lo a casa per a compartir-lo amb la família.

El nombre de préstecs anuals de la biblioteca aconsegueix els 3000 durant tot el curs escolar.

PLA LECTOR

BIBLIOTECA ESCOLAR "JUAN CAMPOS"

Per a homenatjar la trajectòria professional del nostre director Juan Campos, es va realitzar un corredor format per tot l'alumnat i professorat del centre. Aquest va començar des de la sala de direcció fins a la biblioteca escolar, la qual ha sigut nomenada "Biblioteca Juan Campos" en honor a una persona que ha estat més de 30 anys portant la batuta del nostre centre, i treballant dia a dia per a fer de Rambla Dels Molins un entorn agradable, on tota la comunitat escolar siga una gran família.