MERCAT SOLIDARI DE NADAL

Divendres passat 16 de desembre vam celebrar el tradicional Mercat ambulant Solidari on l'alumnat ofereix adorns nadalencs amb els seus familiars a canvi d'aliments. Tots aquests productes s'entreguen a Càritas de Petrer perquè el banc d'aliments tinga recursos per a atendre aquelles famílies que el necessiten. Com sol ser habitual, les famílies es bolquen aportant envasos d'aliments i l'alumnat se sent orgullós de mostrar el seu treball i de col·laborar amb una causa tan bonica.

A més, enguany vam voler fer un homenatge a les persones majors, tan importants en les nostres vides i, a vegades una mica oblidats per la societat. El cor del Centre de Majors d'Elda ens va visitar per a delectar-nos amb diverses nadales. El nostre alumnat també va cantar amb ells algunes nadales tradicionals. Va ser molt emotiu veure a aquestes dues generacions cantant juntes i tant de bo, hàgem donat molta energia positiva a totes les persones que ens van visitar. Des del centre volem agrair als membres del cor, a tota la comunitat educativa i als responsables del Centre de Majors per haver-se bolcat en aquesta iniciativa que, segur es repetirà en una altra ocasió.