
El Club de Futbol Sala Petrer i la Regidoria d’Esports van organitzar un torneig local escolar en les instal·lacions del Poliesportiu Sant Jerònim. L’alumnat del nostre centre va participar amb un equip en cada categoria: prebenjamí, benjamí i aleví. L’alumnat va gaudir d’una jornada amb un ambient molt esportiu. Enhorabona als participants i moltes gràcies als entrenadors voluntaris de cada equip.
