Dia de l’Esport en Caprala

El 6 d'abril se celebra el Dia Internacional de l'Activitat Física i l'Esport. Com tots els anys, el nostre centre se suma a aquesta celebració promoguda per la Fundació Trinidad Alfonso a la Comunitat Valenciana. El Projecte esportiu del centre abasta activitats al llarg de tot el curs escolar, però no volem passar per alt aquesta data tan especial per a l'alumnat. Després que les anteriors edicions anaren en les instal·lacions del col·legi, en aquesta ocasió hem volgut dur a terme una activitat nova en la qual tot l'alumnat convisca durant una jornada en un entorn natural pròxim, en concret en el Campament de Caprala. Les activitats de la jornada van ser: realitzar una ruta de senderisme, jocs de cooperació, realització d'una coreografia col·lectiva i recollida de residus en la zona i durant el recorregut de tornada al col·legi.

El més destacable de la jornada va ser el bon ambient entre l'alumnat en els jocs de cooperació. Formem 10 grups en els quals hi havia alumnes/as de tots els cursos, afavorint que els majors del col·legi ajuden als xicotets i d'aquesta manera crear llaços d'amistat i bona convivència. El resultat va ser molt positiu. L'alumnat de 6é va dirigir els grups i va explicar els jocs, ajudant a la resta de companys en la realització. Sens dubte, en les fotos es pot veure el bon ambient i el bé que ho passem tots. Enhorabona a tod@s i gaudiu molt de les vacances!