Captura

Hola família.

Fins i tot que ja estem gaudint d'aquests dies no lectius volem compartir les imatges de totes les activitats realitzades les últimes setmanes de març en el nostre centre.

Han sigut tres dies on l'alumnat ha realitzat diferents tallers sota el fil conductor dels "Hàbits saludables".

Ara us deixarem una mostra de totes aqueixes activitats que han tingut un gran acolliment entre l'alumnat.

Destaca entre elles la gimcana saludable que s'ha organitzat des del departament d'Educació Física amb motiu de la inscripció en el "Dia de l'esport".

El Dia de l’Esport és una iniciativa dirigida als centres educatius de primària i secundària que busca promoure l'activitat física entre el seu alumnat. Per això, convida a la celebració d'una jornada esportiva organitzada pels centres commemorant el Dia Internacional de l'Activitat Física.

Enguany han sigut 1.049 els centres de les províncies d'Alacant (312), València (554) i Castelló (183) que han confirmat la seua participació en una jornada, sent el nostre centre un d'ells.

Us deixem ara una galeria d'imatges perquè pugueu veure tot el que hem realitzat aquests dies. A poc a poc anirem pujant més així que us animem que aneu consultant la nostra web per a continuar descobrint tot el que vam fer.

Aprofitem per a desitjar-vos bones festes.

Setmana Cultural 2023. Semana Cultural 2023-1_page-0001

INFANTIL