Programes i projectes

HORT ESCOLAR

TEI FOTO

PROGRAMA TEI

TEI, Tutoria Entre Iguals, és un Programa de convivència per a la prevenció de la violència i l'assetjament escolar de major implementació a Espanya i un dels primers a nivell mundial.

Es basa en la tutorització emocional entre iguals. En  el cas de primària els alumnes de 5é són tutors dels de 3r

HORT ESCOLAR

Al llarg del present curs escolar hem dut a terme un llarg camí en el nostre HORT ESCOLAR que va començar a posar-se en marxa en aquest mes de febrer amb l'inici de plantacions.

És ara quan té la importància que ha de tindre en un ensenyament significatiu i complet de l'alumnat.

Abans de res, agrair a les diferents persones, administracions i associacions que han col·laborat perquè aquest hort escolar siga una realitat.

Huerto escolar

PROGRAMA BONS MODALS

Convivim amb alegria i educació, en el CEIP Pla de Barraques SOM EDUCATS. No oblides que els nostres modals són acumulatius fins a arribar a juny i llavors... Ens felicitem pel treball ben fet en el nostre col·le!

bons modals

SETMANA CULTURAL

Cada any el centre tria un tema per a dur a terme un projecte anual, on té especial rellevància la nostra Setmana Cultural. Els dies previs a les vacances de Setmana Santa realitzem diverses activitats, tallers, eixides del centre…en les quals aprendrem diferents aspectes d'aqueix projecte, que enguany ha estat dedicat a l'Agricultura i Jardineria.

Cada cicle realitza diferents activitats adequades al seu alumnat en les quals es viuen experiències motivadores i enriquidores.

Aquesta Setmana Cultural és possible gràcies a la col·laboració de l'AMPA del nostre centre i de l'Ajuntament de la localitat.