Horaris

HORARI D'ATENCIÓ A LES FAMÍLIES

Horario de atención val

ENTRADA AMABLE

Un curs més, continuem amb l'ENTRADA AMABLE (entrada sense files). L'alumnat entra al col·le i va directament a la seua classe on estarà esperant el professorat corresponent. La resta del professorat ajudarà per a fer tranquil·la i segura aquesta entrada.
L'objectiu és continuar amb la Seguretat de la comunitat educativa, guanyar temps en les primeres sessions i millorar l'autonomia de l'alumnat. Ens agradaria que tots posem de la nostra part i per això demanem puntualitat. Les portes del nostre centre s'obriran a les 8:55h, com sempre, la nostra música sonarà a les 9:00h, indicant el començament de la jornada escolar, a les 9:05h començaran les classes i a les 9.10 h es tancaran les portes del centre. Es considerarà retard si s'entra en les aules amb les sessions començades a partir de les 9:05h.

dCD4OY