La classe de 3rA, quarts en l’Olimpiada Matemàtica Nacional

L’alumnat de la classe de 3r A ha participat en la I Olimpiada Matemàtica Virtual d’Espanya. La competició, que ha estat realitzada de manera virtual, a través de la plataforma Matific, els dies 22 i 23 d’abril durant 48 hores. Des de ben prompte, es van situar entre els primers 10 llocs de la classificació i, en alguns moments, van aconseguir arribar a la 2a plaça. A poc més de noranta minuts per a la finalització del torneig, estaven en la segona posició però, malauradament, van haver de conformar-se amb la quarta posició, tot i que cal valorar-ho com el que és: un magnífic resultat del que n’estem molt orgullosos, com no pot ser d’una altra manera.

El comportament i el compromís de la classe ha sigut màxim. Cal destacar que 11 dels 21 alumnes del grup han aconseguit acabar entre els 100 primers classificats, però, no sols això, tots els xiquets i xiquetes han “remat” de manera conjunta per a sumar tots els punts possibles amb la seriosa intenció d’aconseguir un èxit grupal del que estem molt satisfets.

Ací teniu un parell de fotos que els hem fet amb els diplomes que els acrediten com a quarts classificats del seu nivell en l’estat espanyol. Moltes felicitats xiques i xics, sou magnífics!!!