Rap-English

Aquesta passada setmana cultural l’hem dedicat a la sostenibilitat i a la cura del medi.  Des de les àrees d’anglés i música hem desenvolupat un taller anomenat “RAP-ENGLISH” que s’inclou dins del nostre projecte “musinglish” i també dins del projecte de centre “Sorolla Sostenible”. Amb l’alumnat de primer a tercer hem treballat amb dues cançons en anglés que tracten sobre el reciclatge. Una d’elles ha estat un rap que l’alumnat ha aprés a cantar al temps que aprenien vocabulari sobre el tema. L’altra ha estat una cançó amb molt de ritme amb la qual l’alumnat ha ballat una coreografia molt divertida.

L’alumnat de 4t a 6é també ha treballat el vocabulari en anglés sobre el reciclatge, però en lloc de cantar un rap ja fet, són ells i elles qui estan creant els seus propis. Aquests raps encara no estan acabats, però vos mostrem el principi d’aquest procés.

Gaudiu amb el vídeo.