Enquesta menjador setembre 24

Banner menjador escolar

Sol·licitud de menjador setembre 24

• Inscripció Menjador

Emplena el formulari per a inscriure el teu fill o filla al servei de menjador. Revisa totes les dades abans d'enviar el formulari. Cal emplenar un formulari per cada fill o filla, s'haja sol·licitat beca o no.
  • Tot l'alumnat que estiga interessat en utilitzar el servei de Menjador Escolar pot sol·licitar-ho emplenant aquest formulari. La data d'entrega de la sol·licitud serà fins el dimecres 4 de setembre a les 23:59 hores. L'horari de menjador serà de 13:00 a 15:00 hores els mesos de setembre i juny, està previst començar el dia 9 d’aquest mes. D'octubre a maig serà de 14:00 a 17:00 hores i ja s'enviarà el formulari corresponent.
  • Trieu el nivell que cursarà el vostre fill/a durant el pròxim curs.
  • Número de compte bancari (24 dígits, sense espais)
  • INDICAR SI EL SEU FILL/A PATEIX ALGUN TIPUS DE REACCIÓ AL·LÈRGICA ALIMENTÀRIA O INTOLERÀNCIA. EN CAS AFIRMATIU, CAL PORTAR AL CENTRE FOTOCÒPIA DEL CERTIFICAT MÈDIC.