Erasmus+ 2019-22

Proyecto: 2019-1-ES01-KA101-063097
TODOS PERTENECEMOS! CREANDO LAZOS DE UNIÓN EN EUROPA MIENTRAS QUE MEJORAMOS DESTREZAS LINGÜÍSTICAS Y COMPETENCIAS TIC EN UN ESPACIO COLABORATIVO DE BUENAS PRÁCTICAS INCLUSIVAS EN LA ESCUELA

Aquest programa està dirigit al professorat del nostre centre, els objectius són millorar els seves competències, augmentar la seva capacitat per a propiciar així una modernització de l’organització educativa o de formació de la qual formen part i ampliar el seu coneixement altres pràctiques, polítiques i sistemes.Els organitzacions i institucions poden enviar estudiants i membres del personal a països participants, o acollir estudiants i membres del personal de països participants, i organitzar activitats de docència, formació, aprenentatge i voluntariat.(1)

(1) Els països del programa Erasmus+ són els Estats membres de la UE, l’antiga República Iugoslava de Macedònia, Islàndia, Liechtenstein, Noruega i Turquia. A més, Erasmus+ incorpora una forta dimensió internacional, és a dir, col·laboració amb països associats a tot el món en l’àmbit de l’Educació Superior.)

“Cambiando vidas, cambiando mentes”

Enlace blog del proyecto K101 We all Belong

PRENSA:

El colegio Montgó de Dénia concluye un proyecto Erasmus iniciado en 2019 con el que ha acudido a varios países europeos. “Fuente Marina Plaza”

Vivència irlandesa al col·legi Montgó de Dénia amb col.laboració del Sorts de la Mar. “Fuente Marina Plaza”