BEQUES / BECAS

BEQUES MEC / BECAS MEC

Copia de BECAS MEC 24-25 (Cartel)

AJUDES DE MENJADOR / AYUDAS DE COMEDOR 2023-2024

Ja estan publicats els llistats definitius de les beques de menjador. Podeu consultar-los al suro del hall d'entrada del centre.

Ya están publicadas las listas definitivas de las becas de comedor. Podéis consultar-las en el corcho del hall de entrada al centro.

AJUDES DE TRANSPORT / AYUDAS DE TRANSPORTE 2023-24

L'alumnat que va sol·licitar la beca en l'actual curs pot descarregar-se l’esborrany des de la plataforma WebFamilia i presentar-la fins la finalització  demanar-la fins a la finalització de la matrícula.

L'alumnat nou o que canvia de centre ha de sol·licitar-la durant el període de matrícula.

Las familias que solicitaron la beca en el actual curso pueden descargarse el borrador desde la plataforma WebFamilia y presentarla en el centro hasta la finalización de la matrícula.

El alumnado nuevo o que cambie de centro podrá solicitarlo durante el periodo de matrícula.

AJUDES PER A MATERIAL ESCOLAR / AYUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR 2023-24

Les famílies que tinguen l'ajuda de menjador completa (amb 19 o 20 punts), i per tant, subvencionada tota la quantitat econòmica del menjador (4,25 euros), podran sol·licitar LA AYUDA DE MATERIAL ESCOLAR a la sol·licitud o esborrany de menjador per al proper curs.  NOMÉS aquelles famílies que tinguen l'ajuda completa de menjador.

Cal marcar l'apartat D) material escolar.

Las familias que tengan la ayuda de comedor completa (con 19 ó 20 puntos), y por tanto, subvencionada toda la cantidad económica del comedor (4,25 euros), podrán solicitar la AYUDA DE MATERIAL ESCOLAR en la solicitud o borrador de comedor para el próximo curso. SÓLAMENTE aquellas familias que tengan la ayuda completa de comedor.

Hay que marcar el apartado D) Material escolar.