Viatge a Barcelona

Els passat 29, 30 i 31 de maig l’alumnat de sisé va començar la seua aventura del tant esperat “Viatge de fi de curs”.

La primera parada la vam fer a Penyíscola on van visitar el castell de Papa Luna i altres llocs típics de la ciutat com la casa de les petxines.

Els dimarts 30 vam passar el dia en Barcelona, on de matí vam visitar la Sagrada Família i les cases senyorials de la ciutat.

Per la vesprada vam gaudir veient les diferents espècies de l’Aquàrium.

Per finalitzar la nostra aventura, va arribar el dia desitjat per tots els alumnes, Port Aventura! Vam exprimir el temps al màxim i vam gaudir de totes les atraccions i espectacles del Parc. El temps ens va donar una treva i ho vam passar genial. Gràcies a l’alumnat pel seu bon comportament i a les famílies per la confiança depositada en l’equip docent que els vam acompanyar. Un viatge per a repetir!