SOM GENT DE PAU

Hui és una data molt assenyalada al nostre calendari, és el Dia de la Pau. Dia per recordar i reivindicar una educació per la pau, la tolerància, el respecte, la justícia i la solidaritat.

Des de l’escola ens comprometem a defendre la pau i la convivència, a crear un grup cohesionat on tothom se senta valorat i estimat, a afavorir la comunicació i l’empatia, a treballar la cooperació per a poder resoldre els conflictes i a promoure el consens en la presa de decisions. I és que, com han dit al manifest l’alumnat de sisé, “L’educació ens fa lliures, és la millor arma per a aconseguir la pau”.

Tot i que no hem pogut anar a l’amfiteatre de la Zona Nord per a celebrar el dia de la Pau, ho hem fet a l’escola. Ens hem posat el colomet de la pau que havíem fet, hem escoltat el manifest, hem cantat, hem ballat i hem demostrat, una vegada més, que volem la pau. Tenim clar que, com han dit al manifest, “No hi ha prou en parlar de pau, sinó que hem de creure en ella i treballar tots i totes per tal d’aconseguir-la”. “Si caminem tots junts cap a la pau, la trobarem”.