25 DE NOVEMBRE

Un any més, arriba una data marcada en el calendari que cal recordar i commemorar, el 25 de novembre. No és una data alegre, ni per celebrar. Es tracta d’un dia per a reflexionar i per a transmetre al nostre alumnat que la violència de gènere és inadmissible en qualsevol circumstància, sense excepcions ni atenuants.

Al nostre col·legi vam realitzar diverses activitats i vam aconseguir que reflexionaren i compartiren tot allò que pensaven i que els preocupava. I, tot i que encara són menuts i menudes, vam tindre unes converses molt interessants i vam arribar a unes conclusions idònies.

Des de l’escola ho tenim ben clar: condemnem qualsevol tipus de violència i treballarem, aquest dia i sempre, per a conscienciar l’alumnat i contribuir a transformar la societat perquè totes i tots hi puguem viure lliures.