INFORMACIÓ EXTRAESCOLARS

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS de 15:30h a 17h

Als últims dies hem rebut vàries sol·licituds de canvis respecte a l’assistència a les “activitats extraescolars”.

Us recordem que a principi de curs es va signar un compromís d’assistència. Aquestes activitats són voluntàries i gratuïtes, però tal i com us vam explicar en aquell compromís, per poder organitzar-nos s’ha de tindre la informació per avançat.

És per això que només es podran realitzar canvis en casos justificats (canvi d’una situació laboral dels progenitors, malalties, etc.). Aquests s’hauran de notificar aportant un justificant a Secretaria (dimarts i dijous de 9:30h a 12:30h). I els canvis han de tindre un caràcter regular i no esporàdic.

Que a un/a alumne/a ara li ve de gust o no li ve de gust quedar-se NO és una causa justificada.

NO es podran realitzar canvis sense justificació, fins al segon trimestre. Al canvi de trimestre es poden fer canvis modificant el compromís inicial.