6é B

TUTORIA

TUTOR/A: MARÍA JESÚS ÁLVARO VILAR

CONTACTO: mj.alvarovilar@edu.gva.es

ACCÉS PADLETS

Matemàtiques

Llengües

Projecte: Història d’Espanya

  • PASQUA AL SALVADOR

    Per a finalitzar el segon Trimestre vam anar al Salvador a passar un bonic dia de convivència.

  • VISITA A LA COVA DE L’ALGEPSAR I A LA TORRE DE LA PRESÓ D’ONDA

    Conèixer els nostre patrimoni i gaudir d’ell és una de les coses més interessants de l’escola. Aprofitem les eixides per a que l’aprenentatge siga a l’entorn que ens envolta i l’aprofitem per al nostre projecte d’Història d’Espanya.

  • PROJECTE CENTRE DE DIA

    Aquest curs des de l’àrea d’EF s’ha realitzat un Projecte molt emotiu, hem visitat el Centre de Dia d’Onda i hem realitzat uns Tallers per als usuaris i usuàries del Centre. L’activitat d’Aprenentatge Servei ha estat molt bonica i creem que l’alumnat no oblidara mai l’experiència.

  • EXPOSICIONS PROJECTE 2n TRIMESTRE

    Els alumnes i les alumnes de 6é B han exposat els seus treballs de final de trimestre. Han realitzat uns treballs excel·lents. Són uns grans artistes!!

  • CARNESTOLTES-25

    El dia de Carnestoltes ho vam passar genial. Abans del pati vam fer un passacarrer, vam soterrar la sardina i vam menjar xocolata. Després del pati, vam fer Tallers de màscares, atrapasomnis i batucada. Quin dia més genial!!

  • VISITA AL CENTRE HISTÒRIC D’ONDA

    L’objectiu d’aquesta visita és conèixer i valorar el nostre patrimoni històric i artìstic. A més, com que al més de maig tenim el Projecte de Sotabalcons al Museu, hem eixit a estudiar-los.

  • 8-M

    Cal que seguim defensant aquest dia per a que perdura en la nostra memòria que no podem tornar arrere i que la igualtat sempre és el camí. La justícia i la dignitat de les persones arriben quan hi ha igualtat. Queda molt de camí per fer!!

    L’alumnat ha plasmat en les seues mans les dones més importants de la seua vida.

  • VISITA DE LA GUÀRDIA CIVIL. PLA DIRECTOR

    Sempre és un plaer rebre a la Guàrdia Civil per a que ens explique els perills de les xarxes socials i com combatre l’assetjament escolar i el ciberassetjament.

  • RACONETS

    Sempre és una manera molt divertida d’aprendre i comprovar que l’alumnat consolida el seu aprenentatge. Aquests raconets van ser de Matemàtiques i de Llengües. Superxulos!!

  • CAMPANYA DE PREVENCIÓ DE LA PÈRDUA AUDITIVA

    Sempre és molt interessant prevenir qualsevol circumstància i tindre cura de l’oïda.

  • APRENEM SOBRE SEXUALITAT

    L’alumnat ha rebut un Taller sobre sexualitat de la mà de la Naturadora. Els ha agradat molt i els ha paregut molt interessant!!

  • VISITA AL BARRI EL CASTELL

    Tots els anys els veïns i veïnes del Barri del Castell realitzen una magnífica llavor decorant amb motius nadalencs tot el seu barri. Aquests ens han convidat i pensat i fet. Ha estat espectacular!!

  • DES D’ON COMENÇA LA MÀGIA

    Aquest títol és el projecte que es du a terme a la nostra escola per a apropar l’aula UECO a les aules ordinàries. L’alumnat s’ho ha passat d’allò més bé i, a més, ha conegut de primera mà com treballen els seus companys i companys de l’aula. Gràcies per la vostra invitació! Esperem tornar molt prompte!

  • CURSA SOLIDÀRIA SAVE THE CHILDREN

    Cal aportar el nostre granet d’arena. A l’escola hem d’ensenyar solidaritat i empatia. I si, compartim moments amb els companys i companyes de l’IES el Torrelló i del CEIP Miralcamp, encara millor.

  • AL NADAL, LLIBRES A LA CARTA

    Sempre és un plaer rebre a Josep per a que ens conte les últimes novetats de la Biblioteca Municipal. L’animació lectora és fonamental a l’escola,

  • FESTIVAL DE NADAL

    Som els responsables que el Festival de Nadal d’aquest curs 2024 isca bé. Portem, juntament als companys i companyes de 6é A, el fil conductor de l’obra. I, després de molts assajos i dels nervis, va eixir genial.

  • 25-N

    L’escola sempre ha de ser un lloc on l’alumnat aprenga que tota violència està fora de qualsevol societat. I així ho fem!

  • FOTO DE GRUP

    Sempre és bonic tindre una foto per al record. I ací va!

  • FIRA D’ONDA

    L’alumnat de tota l’escola vam celebrar l’arribada de la Fira d’Onda amb molta emoció. I com no, l’alumnat de 6é B ho va passar genial

  • 9 D’OCTUBRE

    Amb commemoració del 9 d’octubre, la nostra escola ha organitzat un acte molt bonic per a celebrar com a poble la nostra identitat i les nostres arrels. Ens han visitat Jaume I i Na Violant d’Hongria acompanyats dels nostres dolçainers. Hem menjat fartons i hem begut orxata. Ha estat una celebració molt interessant i divertida!!

  • ELECCIÓ DEL LEMA DE LA NOSTRA ESCOLA

    Aquest curs 24-25 hem decidit elegir un lema per a la nostra escola. Els lemes presentats han estat els següents:

    EL LEMA GUANYADOR DE LA CLASSE HA ESTAT: SI ESTEM TOTS JUNTS, NO HI HA BARRERES.

    Enhorabona a tots i a totes pel vostre treball i, en especial, a Leire Pérez.

  • ELEGIM TEMA DE PROJECTE I LOGOTIP

    L’alumnat de 6é ha triat aquest curs el tema “Història d’Espanya”. Estem ben segurs que serà un tema molt interessant i que gaudirem de tot allò que aprenenem tots junts/es. Els logotips d’aquest tema han estat els següents (el logotip guanyador està al final):

  • ACTIVITAT DE CIBERSEGURETAT

    El dia 16 de setembre l’alumnat de 6é ha participat en les activitats de Ciberseguretat organitzades per l’INCIBE amb l’objectiu de sensibilitzar i conscienciar a l’alumnat sobre la importància de la seguretat en les xarxes socials.

  • BENVINGUTS I BENVINGUDES A 6é B
  • BON INICI DE CURS
  • Vídeo de Benagéber

    Us deixe el link del vídeo de l’excursió de Benagéber. Comprovareu que s’ho han passat superbé.

    https://youtu.be/ki-qfiDYuIA




Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies