TUTORIA
TUTOR/A: MARÍA JESÚS ÁLVARO VILAR
CONTACTO: mj.alvarovilar@edu.gva.es
ACCÉS PADLETS
- PASQUA AL SALVADORper MARIA JESUS, ALVARO VILAR
Per a finalitzar el segon Trimestre vam anar al Salvador a passar un bonic dia de convivència.







- VISITA A LA COVA DE L’ALGEPSAR I A LA TORRE DE LA PRESÓ D’ONDAper MARIA JESUS, ALVARO VILAR
Conèixer els nostre patrimoni i gaudir d’ell és una de les coses més interessants de l’escola. Aprofitem les eixides per a que l’aprenentatge siga a l’entorn que ens envolta i l’aprofitem per al nostre projecte d’Història d’Espanya.







- PROJECTE CENTRE DE DIAper MARIA JESUS, ALVARO VILAR
Aquest curs des de l’àrea d’EF s’ha realitzat un Projecte molt emotiu, hem visitat el Centre de Dia d’Onda i hem realitzat uns Tallers per als usuaris i usuàries del Centre. L’activitat d’Aprenentatge Servei ha estat molt bonica i creem que l’alumnat no oblidara mai l’experiència.
















- EXPOSICIONS PROJECTE 2n TRIMESTREper MARIA JESUS, ALVARO VILAR
Els alumnes i les alumnes de 6é B han exposat els seus treballs de final de trimestre. Han realitzat uns treballs excel·lents. Són uns grans artistes!!






- CARNESTOLTES-25per MARIA JESUS, ALVARO VILAR
El dia de Carnestoltes ho vam passar genial. Abans del pati vam fer un passacarrer, vam soterrar la sardina i vam menjar xocolata. Després del pati, vam fer Tallers de màscares, atrapasomnis i batucada. Quin dia més genial!!








- VISITA AL CENTRE HISTÒRIC D’ONDAper MARIA JESUS, ALVARO VILAR
L’objectiu d’aquesta visita és conèixer i valorar el nostre patrimoni històric i artìstic. A més, com que al més de maig tenim el Projecte de Sotabalcons al Museu, hem eixit a estudiar-los.













- 8-Mper MARIA JESUS, ALVARO VILAR
Cal que seguim defensant aquest dia per a que perdura en la nostra memòria que no podem tornar arrere i que la igualtat sempre és el camí. La justícia i la dignitat de les persones arriben quan hi ha igualtat. Queda molt de camí per fer!!
L’alumnat ha plasmat en les seues mans les dones més importants de la seua vida.



- VISITA DE LA GUÀRDIA CIVIL. PLA DIRECTORper MARIA JESUS, ALVARO VILAR
Sempre és un plaer rebre a la Guàrdia Civil per a que ens explique els perills de les xarxes socials i com combatre l’assetjament escolar i el ciberassetjament.


- RACONETSper MARIA JESUS, ALVARO VILAR
Sempre és una manera molt divertida d’aprendre i comprovar que l’alumnat consolida el seu aprenentatge. Aquests raconets van ser de Matemàtiques i de Llengües. Superxulos!!











- CAMPANYA DE PREVENCIÓ DE LA PÈRDUA AUDITIVAper MARIA JESUS, ALVARO VILAR
Sempre és molt interessant prevenir qualsevol circumstància i tindre cura de l’oïda.





- APRENEM SOBRE SEXUALITATper MARIA JESUS, ALVARO VILAR
L’alumnat ha rebut un Taller sobre sexualitat de la mà de la Naturadora. Els ha agradat molt i els ha paregut molt interessant!!




- VISITA AL BARRI EL CASTELLper MARIA JESUS, ALVARO VILAR
Tots els anys els veïns i veïnes del Barri del Castell realitzen una magnífica llavor decorant amb motius nadalencs tot el seu barri. Aquests ens han convidat i pensat i fet. Ha estat espectacular!!








- DES D’ON COMENÇA LA MÀGIAper MARIA JESUS, ALVARO VILAR
Aquest títol és el projecte que es du a terme a la nostra escola per a apropar l’aula UECO a les aules ordinàries. L’alumnat s’ho ha passat d’allò més bé i, a més, ha conegut de primera mà com treballen els seus companys i companys de l’aula. Gràcies per la vostra invitació! Esperem tornar molt prompte!








- CURSA SOLIDÀRIA SAVE THE CHILDRENper MARIA JESUS, ALVARO VILAR
Cal aportar el nostre granet d’arena. A l’escola hem d’ensenyar solidaritat i empatia. I si, compartim moments amb els companys i companyes de l’IES el Torrelló i del CEIP Miralcamp, encara millor.



- AL NADAL, LLIBRES A LA CARTAper MARIA JESUS, ALVARO VILAR
Sempre és un plaer rebre a Josep per a que ens conte les últimes novetats de la Biblioteca Municipal. L’animació lectora és fonamental a l’escola,


- FESTIVAL DE NADALper MARIA JESUS, ALVARO VILAR
Som els responsables que el Festival de Nadal d’aquest curs 2024 isca bé. Portem, juntament als companys i companyes de 6é A, el fil conductor de l’obra. I, després de molts assajos i dels nervis, va eixir genial.





- 25-Nper MARIA JESUS, ALVARO VILAR
L’escola sempre ha de ser un lloc on l’alumnat aprenga que tota violència està fora de qualsevol societat. I així ho fem!

- FOTO DE GRUPper MARIA JESUS, ALVARO VILAR
Sempre és bonic tindre una foto per al record. I ací va!

- FIRA D’ONDAper MARIA JESUS, ALVARO VILAR
L’alumnat de tota l’escola vam celebrar l’arribada de la Fira d’Onda amb molta emoció. I com no, l’alumnat de 6é B ho va passar genial






- 9 D’OCTUBREper MARIA JESUS, ALVARO VILAR
Amb commemoració del 9 d’octubre, la nostra escola ha organitzat un acte molt bonic per a celebrar com a poble la nostra identitat i les nostres arrels. Ens han visitat Jaume I i Na Violant d’Hongria acompanyats dels nostres dolçainers. Hem menjat fartons i hem begut orxata. Ha estat una celebració molt interessant i divertida!!



- ELECCIÓ DEL LEMA DE LA NOSTRA ESCOLAper MARIA JESUS, ALVARO VILAR
Aquest curs 24-25 hem decidit elegir un lema per a la nostra escola. Els lemes presentats han estat els següents:

EL LEMA GUANYADOR DE LA CLASSE HA ESTAT: SI ESTEM TOTS JUNTS, NO HI HA BARRERES.
Enhorabona a tots i a totes pel vostre treball i, en especial, a Leire Pérez.
- ELEGIM TEMA DE PROJECTE I LOGOTIPper MARIA JESUS, ALVARO VILAR
L’alumnat de 6é ha triat aquest curs el tema “Història d’Espanya”. Estem ben segurs que serà un tema molt interessant i que gaudirem de tot allò que aprenenem tots junts/es. Els logotips d’aquest tema han estat els següents (el logotip guanyador està al final):







- ACTIVITAT DE CIBERSEGURETATper MARIA JESUS, ALVARO VILAR
El dia 16 de setembre l’alumnat de 6é ha participat en les activitats de Ciberseguretat organitzades per l’INCIBE amb l’objectiu de sensibilitzar i conscienciar a l’alumnat sobre la importància de la seguretat en les xarxes socials.

- BENVINGUTS I BENVINGUDES A 6é Bper MARIA JESUS, ALVARO VILAR

- BON INICI DE CURSper CRISTINA, TEJADA GARCÍA

- Vídeo de Benagéberper MARIA JESUS, ALVARO VILAR
Us deixe el link del vídeo de l’excursió de Benagéber. Comprovareu que s’ho han passat superbé.
https://youtu.be/ki-qfiDYuIA



