Llibres

Segons la RESOLUCIÓ de 2 de juny de 2021, de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, aquest és el procediment a seguir en relació a la participació en el BANC DE LLIBRES per al curs 2021-22:

ALUMNAT D'INFANTIL 5 ANYS QUE PARTICIPA PER PRIMERA VEGADA EN EL PROGRAMA DE BANC DE LLIBRES

1. Les famílies que vulguen participar per primera vegada, hauran de sol·licitar-ho amb el Model de Sol·licitud electrònica que apareix en la seu electrònica de la Generalitat Valenciana.

Les sol·licituds es podran presentar fins al dia 25 de juny (inclòs). Han de reexpedir els justificants emplenats i signats al correu del centre: 03005379@gva.es. En el cas de les famílies que no tinguen possibilitat d'enviar la seua sol·licitud per mitjans informàtics, es podrà entregar en la Consergeria del col·legi, mitjançant cita prèvia. Només així podrem validar-los i donar-los d'alta en el programa.

2. El centre rebrà els xec-llibres i es farà càrrec  de la compra i distribució dels llibres de text de 1r a principi del pròxim curs. Si hi haguera diferència entre el valor del xec i el preu del lot, les famílies abonaran la diferència.

ALUMNAT JA PARTICIPANT EN EL PROGRAMA DE BANC DE LLIBRES DURANT EL CURS 2020-21

1. No haurà de presentar cap sol·licitud per a ser participant en el PROGRAMA DE BANC DE LLIBRES 2021-22, ja que aquesta condició es manté excepte si exerceix el seu dret de renúncia, o no compleix els requisits per no haver complit les normes establides.

2. L'alumnat de 1r i 2n no farà lliurament a les tutores del document de lliurament ni dels llibres de text.

L'alumnat que passa a 2n rebrà el lot de llibres al setembre abonant la diferència, si n'hi haguera, entre el valor del xec i el preu del lot.
3. L'alumnat de 3r a 6é deixarà els llibres en classe i en cas de tindre algun a casa podrà portar-ho al centre el dia 25 de juny, en l'horari indicat per la tutora.

Fetes les verificacions pertinents se'ls entregarà un document de lliurament amb la còpia segellada pel centre. Amb aquest tràmit queda confirmada la seua participació en el BANC DE LLIBRES per al curs 2021-22.

4. A l'alumnat que passa a l'institut i complisca amb els requisits indicats se li entregarà un certificat del col·legi i continuarà formant part del banc de llibres de l'institut i, per tant, allí els facilitaran el corresponent lot de 1r d'ESO.

Si precisen qualsevol altre aclariment, no dubten a sol·licitar la nostra ajuda.

LA COMISSIÓ DE BANC DE LLIBRES DEL CEIP LA VALLVERDA