Educar és facilitar les condicions perquè els xiquets i xiquetes puguen ser els qui ja són.

• JORNADA DE PORTES OBERTES
  • EIXIDA A LA GRANJA
  • DIA DE L’ESPORT
  • CARNESTOLTES

El dia 16 de febrer es va celebrar en el centre el Carnestoltes, i vam veure disfresses molt creatives.

Gràcies a tots per participar!

• DIA DE LA DONA

Els alumnes del col·le han celebrat el dia de la dona realitzant l’activitat: “les dones importants de la nostra vida”. El mural està exposat en l’entrada del col·legi.

• RECICLANT ODS

Els alumnes de 4 anys han sigut els guanyadors de reciclatge d’aquest mes de febrer. Enhorabona!

• CARNESTOLTES

Gràcies a tots per participar!

• TORNEIG DE PILOTA VALENCIANA

Primer torneig de raspall CEIP LA PAZ

Hui divendres 10 de febrer ha donat principi el torneig de Pilota Valenciana del CEIP La Paz, en el qual diferents equips formats per alumnes de 3r jugaran partides de la modalitat de raspall durant els patis. Aquest torneig ha sigut organitzat pel departament d’educació física després d’haver participat en el programa Pilota a l’escola, organitzat per la federació de Pilota Valenciana.
    Els equips inscrits són:
    – Els pilotaris
    – Els guerrers
    – Els rojos
    – Els cogombres
    – Els estudiants
    – Les super pilotes

Molta sort a tots els equips.

VA DE BO!

• PATI INFANTIL

ENS AGRADARIA AGRAIR L’EXCEL·LENT TREBALL REALITZAT PER LES FAMÍLIES QUE HAN POGUT COL·LABORAR AMB LA PINTURA DE JOCS Al PATI D’INFANTIL.

• “EL BATEC DE LES PAPALLONES”

Estimades famílies:

Ens complau convidar-los els dies 24 i 25 de novembre a les jornades de portes obertes del CEIP La Paz amb motiu de la commemoració del Dia Internacional contra la Violència de Gènere per a així poder veure tot el que l’alumnat i famílies han fet per a aquest dia.
       Així mateix, us recordem que podeu continuar col·laborant amb el Projecte educatiu “El batec de les papallones” portant cabdells de llana lila, segells i sobres embuatats.
       L’horari per a poder entrar al col·le és el següent:
        – Al matí : a partir de les 9:05h fins a les 10h els dies 24 i 25 (una que vegada tot l’alumnat haja entrat a les seues aules).
      – A la vesprada : a partir de les 16:45h fins a les 17:30h els dies 24 i 25.

Agraint molt sincerament la col·laboració de les famílies per al desenvolupament d’aquesta activitat.

La Comissió d’Igualtat i Convivència del CEIP La Paz

Dona en la imatge per a veure més informació

• SANTA CECILIA

Dimarts que ve 22, amb motiu del dia de la música , realitzarem un tour musical els dos col·les de Torrellano.

• CURS DE SUPORT VITAL

En el col·le hem realitzat una formació molt interessant de Suport Vital.

Us deixem un enllaç per si voleu aprendre més coses.

AF-TRIP-Bono-Digital

48_01_DOC_INFORMATIVO_CENTROS_EDUCATIVOS_LOGO_NUEVO_20230301